


Kampagne for HK kommunal
Jeg har her leget med en kampagne for fagbevægelsen – i dette tilfælde HK kommunal.
Fagbevægelsen mister medlemmer og har svært ved at få fat i de unge. De ved ofte ikke hvad fagbevægelsen kan gøre for dem. og hvor vigtige de er i kampen for bedre arbejdsvilkår, løn og mange andre ting.
Ofte ved folk heller ikke, hvor få penge det koster at være medlem i en fagforening. Det kan være meget små beløb i forhold til hvad unge bruger på tøj og kaffe på en måned. Dette er omdrejningspunktet for denne kampagne.
Kampagnen er udført som et personligt kreativt projekt.

Roll-ups til brug ved events, messestande og på uddannelsesinstitutioner

3 kampagne annoncer / plakater
Kampagnen leger med ordspil som
"Klædt på eller påklædt"
"Bukserne på eller bukser på"
"Bukser eller backup"

Velkomstgave eller kampagne merchandise
Termokoppen er tænkt som en velkomstgave i HK kommunal eller som kampagne merchandise. Det kan også være en præmie på de social medier, når HK kommunal annoncerer. Hvis ideen er at de unge skal spare penge på deres dyre café-kaffe, hvad er så mere oplagt end at få en termokop, så man stadig kan få sin daglige koffein men bare lavet derhjemme.
Sedlen til venstre kan ligge nede i koppen.

Plakat

Banner annonce
Webbanner
Leaderboard 728 x 90 pixels
Animeres i animate